divendres, 3 de maig del 2019

AIGUA LES ILLES BALEARS


ENLLAÇOS D'INTERÉS

NOTÍCIA   https://ib3.org/turista-consum-triple-litres-aigua-resident

PORTAL DE L'AIGUA      http://www.caib.es/sites/aigua/ca/pagina_dinici-6476/?campa=yes

EMAYA    https://www.emaya.es/ca/

CONSUM RESPONSABLE :   VIDEO 1

                                                  VIDEO 2
                                       
                                                  VIDEO 3

                                                   VIDEO 4
Resultat d'imatges de AIGUA A LES ILLES BALEARS







41 comentaris:

  1. Jo no creía que gastaban os tanta agua en un día Lucas simoes

    ResponElimina
  2. M'ha sorpres molt que el 97,5% era aigua salada i el 2,5% era dolça. Máximo Martínez Sánchez

    ResponElimina
  3. Crec que els tots els vídeos són molt interessants. Aina Mangas Capellà

    ResponElimina
  4. Jo no sabia que l'aigua estaba de baix la tierra i que el 97,5% d'aigua era salada,el 2,5% era sitúa dolça i el 1% era aigua de adalt de la tierra.Noa

    ResponElimina
  5. MOLT BÉ LUCAS, MÁXIMO I NOA. AINA HAS DE POSAR QUÈ HAS APRÉS QUE NO SABIES. ÉS UN TEMA MOLT INTERESSANT AQUEST DE L'AIGUA.
    RAQUEL

    ResponElimina
  6. Hola soc en Rubén i no sabia que de una tuberia surt l'aigua de l'aixeta. (Posdata: el video 4 no me deixava entrar)

    ResponElimina
  7. Jo no sabia que el 97,5% era aigua salada i el 2,5% aigua dolça.I tampoc que 1 persona en 1 dia gastaba mes o menys 50 litres.Cristina.

    ResponElimina
  8. Jo tampoc no sabia que el 97,5% era salada i el 2,5% era dolça.LUCAS F.

    ResponElimina
  9. Jo tampoc sabia que el 97,5% d'aigua es salada i el 2,5% d'aigua es dolça. I crec que gastam molta aigua.

    ResponElimina
  10. Jo tampoco sabía que el 97'5%era salada i un2'5% era dolza .Ariadna

    ResponElimina
  11. Hola sóc n'Angélica no sabiá que el 97'5% de l'aigua era salada i què el 2'5% era dolça.

    ResponElimina
  12. Jo tampoc he pogut veure el vídeo 4.Angélica

    ResponElimina
  13. Hola sóc na Laia Carrillo. Jo no sabia que un turista gasta mes aigua que un resident.

    ResponElimina
  14. jo no sabia que el 97'5% era aigua salada i que el 2'5% era aigua dolça,no m ha deixat veure el video 4.Paula

    ResponElimina
  15. Ainara Piqueras. No sabia que a les finques de pisos podía haver deposits d'aigua al terrat. Tampoc sabia que l'aigua quan es filtra a la terra pot arribar fins als aqüifers. No m'ha deixat veure el vídeo 4.

    ResponElimina
  16. Hola ! M'ha sorpres molt la poca aigua dolça que hi ha i la molta que gasta al día . No m'ha deixat veure el video 4.

    ResponElimina
  17. hola soc n'Alex.No savia que hi havia una casa privada i publica on guardaven aigua.

    ResponElimina
  18. DANIELA EULOGIO 12 de maig de 2019 Jo no sabia que un turista consum mes del triple de litres de aigua diaris que un resident, y hasta sis vegades mes de energia.

    ResponElimina
  19. Yo he après molt, i no sàvia que l'aigua potable bé de deposits. Sergi

    ResponElimina
  20. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  21. Sa veritat me he sorpres molt amb lo de els turistes, may abria pensat lo que podíam consumir cada día.
    Tambe m'ha agradat el video del cicle de l'aigua perque lo explicaven molt be.
    ALMA������

    ResponElimina
  22. Jo no sabia que el 97,5% era aigua salada i que el 2,5% era aigua dolça, el videos eran molt interesants.Uxia

    ResponElimina
  23. A jo m'ha sorpres bastant la noticia de que un turista gasta mes litres que un resident. He apres vastant amb els videos .
    Chloe 4tA������������������������������������������������

    ResponElimina
  24. Me ha gustado mucho los vídeos,pero él cuarto,no lo he podido ver. Es muy importante que no desperdiciemos el agua,porque es muy importante para sobrevivir y para nuestro planeta. ISMAEL MERINO

    ResponElimina
  25. He après que els turistes gasten mes litres que un resident🚿💦.

    ÁFRICA 4tA

    ResponElimina
  26. `M a agradat molt el vidio del cicle del aigua i yo no sabia que un turista gasta mes litres que un resident

    ResponElimina
  27. Els vídeos an estat molt interesante i e apres que els turistas gasten mes que els
    residents ����

    ResponElimina
  28. Jo no sabia que un turista gasta mes que un resident

    ResponElimina
  29. JO no sabia que un turista gastaba tanta aigua. Tambe apres que hi ha gotes de aigua donen mes que altres an estat molt interesants.

    Israel 4rA

    ResponElimina
  30. Mha parescut molt interesant lo que esplicaban també esplicaban molt be lo de el chicle del aigo,cuant gastaba un resident y un turista. Mha parescut molt interesant .

    ResponElimina
  31. BON DIA!Soc n'Aroa.Jo tampoc s'avia lo de que un turista gasta mes aigua que un resident.Ni tampoc que el 97'5% era aigua salada i que el 2'5% era aigua dolça.Me ha agradat molt els videos, solo que el video 4 no m'ho ha deixat veure. I a mes ha estat molt divertit.
    4tA ADEU!!!!!!

    ResponElimina
  32. M`ha agradat , pero me he precupat un poc.

    Pero he apres molt.

    SANDRA 4tA

    ResponElimina
  33. No he entangut lo de que un triste gastaba mes que un resident pero me han agra dot mol els videos


    HÉCTOR 4tA

    ResponElimina
  34. Jo no savia que se gastava tanta d'aigua al dia. Es molt interesant saber cosas de l'aigua per ayudar a no gastar tante aigua.

    Marta 4ºA

    ResponElimina
  35. M'ha sorpres molt saber que un turista gasta molt mes algua que un resident. Hem d' intentar que el turismo no consumeix tant.

    ResponElimina
  36. M'ha sorpres que un turista gasti el triple que un resident,tenim que intentar gastar menys aigua.ALICIA

    ResponElimina
  37. M,HAN IMPRESIONAT MOLT TOTS ELS VIDEOS

    ResponElimina
  38. Hola soc na Carla Carrillo Bujosa de 4tA a jo me a sorpres molt lo de els turistes que gastaben mes que els residents els turistes consumen 466 litres d`aigua cada dia i els residents 3,95 adeu.

    ResponElimina
  39. Hola soc na luna de 4ta,a jo ma impresonat lo des turistas tambe les vidios es per que aixo acabi

    ResponElimina
  40. A mi m'ha sorpres molt que el 97'5% sigui d'aigua salada i el 2'5% sigui dolça.
    LAIA ROCA.

    ResponElimina
  41. A mi m’ha sorpres que les turistes gastin tanta d’aigua. Soc en Jose ��

    ResponElimina

Bon estiu a tots i totes Disfrutau molt!!